myy dayy ^^)

hallå alla glada (:

idag har man vatt på rockneby marknad (h',
men fy vad varmt :o
trodde jag skulle dö,
och stackars maja , hon fick ju gå under ett SVART paraply :/
men iaf , här är Dagens Outfit ^^



hihi ^^

jag svettades ihjäl på marknaden :P
men vi stannade typ på marknaden i 15 min. :o
sen åkte vi till stan och käkade på Thai Silk.
och sen gick jag och maja på stan :D
här är mitt köp:



Undulat-tröja , Monki 100 kr.

Love it (:

sen följde jag med maja till stallet och fick se Royal , (:
han är jättesöt ^^

och nu sitter jag här och bloggar (:
är de det mitt liv går ut på ? x'd
men jaja , kl. 19 ungefär kommer morfar och hämtar mig,
vi ska ut och sitta i älgtorn :D
kommer hem typ 23 elr något ;D

just det, här är min fåglars nya bur:



stor eller hur ? (:
såhär såg deras gamla ut:



skillnad eller vad ? :o
och till sist , här är mina sötnosar :*
nea är den gröna och neo den blåa (:



neo fick nea att putsa honom ^^



naww :'3

ser ut som neo ska äta upp nea :'3



nea viskar en sak till neo...



Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bur ^^) Den trivs dem nog bättre i ;P

2010-08-12 @ 17:37:12
URL: http://emmajuni.blogg.se/
Postat av: Nina

2010-08-13 @ 11:33:22
Postat av: Nina

Vad kul att läsa din blogg! Det var verkligen varmt på marknaden..

2010-08-13 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0