stan! :)

hejsanhejsan ! :D

förlåt om jag inte la ut igår, men vi hade för mycket att göra ! :O
för mina kusiners pappa var tvungen att åka hem för hans mamma var döende ! :O
men när han var påväg hem ringde han till sin pappa och frågade hur hon mådde, han sa:
- Ja hon mår väl bra! (ungefär så sa han)
Precis det svaret han ville höra nu! ;)
Sen var jag, Sabina, Melker, Elvira,Tea, Åse, Bo och Anette på stan , och Sally förresten ;D
där mötte jag först Emma och Hanna Rosengren, och sen mötte jag Hanna Ovhagen. :D
kulkul ! :)
sen gick vi och åt glass på Ben & Jerrys! där tog jag Cookie Dough och Phish Food ! :D
sen när jag kom hem var det bara att byta om till friidrottskläder ! sen stack vi till friidrotten.
men det regnade för mycket så nettan fick ringa vaktmästaren och fråga om han kunde låsa upp, så vi kunde vara inne ! :D

ht dt bra! ♥

bilder kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa<3

najs att du har skaffat blogg (Y)

2010-07-31 @ 14:02:08
URL: http://klintlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0