kusiner ! :D

hejjssvejjs ! :)

idag så har man varit med kusinerna ! :D
och lilla sally såklart ! :D
hon är en cavaljer king charles spanien , (stavning).
hon är otroligt söt ! :D
sen när vi skulle gå hem så mötte vi deras grannar.
inte kusinernas utan farmor och farfars grannar, de bor hos dem.
de hade också en jätte söt hund ! :o
det var en springer spanien (stavning) .
den hette Tekla , :D
otroligt söt den med ! :D
jaja, nu väntar jag på att kusinerna ska komma igen, ;D
vi ska käka lite nachos senare, och kanske bada ! :P

ha dt bra ! ♥

Kommentarer
Postat av: alva

hej agnes besök gärna min blogg. har gjor en :) har bara haft den i två dagar så inte så fin men ändå :) snälla. och sen undrar jag om du har lust att göra en header åt mig ? www.nybban.blogg.se

2010-07-28 @ 10:19:13
URL: http://nybban.blogg.se/
Postat av: alva

ja det gör jag gärna :) ja men jag ska ha en massa header och välja en et är som en tävling :) jag vet inte redigt hur man gör så man följer en blogg XD

2010-07-28 @ 11:01:54
URL: http://nybban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0